keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Verkkokauppa vai asiakaspalvelu??

Nykyään monen alan tuotteiden hankinta on siirtynyt jonkin verran nettiin. On monenlaista kauppaa, mistä kuluttaja saa tuotteet edullisemmin kuin esim. kampaamosta/kosmetologilta missä normaalisti asioi. Yrittäjä kun maksaa jokaisesta välikädestä, jolloin tuotteen hinta nousee. Onko raha kuinka ratkaiseva?? Toiset kuitenkin ovat valmiita laskemaan pienen hinnan asiakaspalvelulle... Kuinka paljon enemmän saa liikkeessä maksaa, jotta sinä olisit valmis ostamaan ne tuotteet joita ammattilainen sinulle suosittelee, etkä tilaisi niitä netistä??
Vai kuinka moni todellisuudessa edes ostaa nettikaupoista?? Mistä sinä ostat kauneudenhoitotuotteesi?

1 kommentti:

  1. Itse alan ammattilaisena ostan kauneudenhoitotuotteeni jo periaatteellisestikin aina alan liikkeestä. Arvostan palvelua ja sitä, ettei tarvitse arpoa sopiiko ko. tuote esim. hiuksilleni vai ei. Vaikka netistä ostaminen on toisaalta helppoa, kun ei tarvitse lähteä kotisohvalta mihinkään, niin itse näen liikkeestä ostamisen toisaalta vaivattomampana. Saan kysymyksiin vastauksen heti, eikä tarvitse tutkia ja lueskella monen tuotteen tuoteselosteita ja arpoa mikä olisi itselle paras vaihtoehto. Toisaalta jos ostaa aina samoja tuotteita ja tietää mitä haluaa, saattaa netistä ostaminen olla vaivattomampaa. Jos mietin omia nettikauppa ostoksiani, niin lähinnä sieltä tulee ostettua sellaisia tuotteita, joita ei välttämättä muuten näiltä leveysasteilta saa.

    VastaaPoista