Täällä on paljon keskusteltu talouden tilanteen vaikutuksesta kauneudenhoitoalanpalveluiden ja -tuotteiden kysyntään. Mielenkiintoisia aiheita, joita meidän ammattilaisten tulee miettiä, jotta bisnekset pyörivät ja alalla riittää edelleen töitä valmistuville nuorille. Näiden johdosta alkoi kiinnostaa se, miten paljon itse palvelutapahtuma vaikuttaa ostopäätökseen tai kertaoston määrään? Olisin kiinnostunut kokemuksistanne kosmetiikkamyymälöistä ja palvelusta, jota niistä olette saaneet.
Millaista on hyvä asiakaspalvelu, mikä saa sinut ostamaan? Entä millaisessa tapauksessa olet ostanut muutakin kuin sen mitä lähdit hakemaan? Ärsyttääkö opetellut mainoslauseet tai liika yrittäminen? Onko myyjillä oikeasti tietoa siitä, mitä he myyvät, osaavatko he perustella mainoslauseiden hienoja lupauksia? Eli mielenkiinnolla kuulisin ihan käytännön kokemuksia asiakaspalvelusta kosmetiikan maailmassa, niin niitä hyviä kuin huonojakin…
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti